آیاجهان در21دسامبر2012پایان می یابد؟

1-منشاپیش بینی اینکه جهان نابود می شود چیست؟داستان با این ادعا آغاز شد که سیاره ی نیبیرو که توسط سومری هاکشف شده است به سوی زمین درحال حرکت است این واقعه درآغاز برای ماه می2003پیش بینی شداماهنگامی که هیچ اتفاقی نیافتادبه دسامبر2012منتقل شدوبرای این کار دلیل یکی از چرخش های قوم مایا را آوردند.

2-آیاتقویم مایادردسابر2012پایان می یابد؟همانگونه که تقویم آشپزخانه ی شماپس از دسامبرتمام نمی شودتقویم مایانیزهمانگونه است وچرخشی دوباره را شروع  می کند.

3-آیاناسادرفاصله ی 23تا25دسابرتاریکی مطلق رابرای زمین پیش بینی می کند؟ خیراین گفته ز هیچ منبع علمی شنیده نشده و کذب محض است.

4-آیاسیارات می توانند به گونه ای همترازشوندکه برزمین اثربگذارد؟سیارات می توانند همتراز شوند ولی هیچ اتفاقی روی زمین نمی افتد وهمچنین دراین چندروزه هیچ همترازی رخ نمی دهد.

5-آیانیبیرودرحال حرکت سوی زمین است؟خیراین داستان یک دروغ اینترنتی است واگردرحال حرکت بود دانشمندان حداقل 10سال پیش این حرکت رادیده بودندواین سیاره شبیه پلوتون هم اکنون درخارج از منظومه ی خورشیدی قراردارد.

6-شایعه ی تغییرجهت قطب های زمین چیست؟وآیا این درست است که پوسته ی زمین به سمت داخل حرکت می کتد؟واژگونی یاچرخش پوسته غیرممکن است و وجودیک رابطه مغناطیسی میان چرخش قطب درست نیست اماواژگونی قطب هاهر4000سال تکرارمی شود که به زمین ضررنمی رساند.

7-آیا زمین درسال2012باخطربرخوردشهاب سنگ روبه رواست؟زمین همواره مورداصابت شهاب سنگ است امابرخوردبزرگ بسیارنادراست وآخرین بار باعث مرگ دایناسورهاشد.

8-نظردانشمندان ناساچیست؟چون هیچ دلیا علمی وجودندارد این خبرهاهمه شایعه اند.

9-آیاخطری ازجانب یک طوفان خورشیدی ماراتهدید می کند؟طوفان خورشیدی هر11سال تکرارمی شود که باعث اخلالاتی درکارکرد ماهواره ها.برق رسانی و...می شود که تابسان امسال نیز رخ دادوهیچ مشکلی به وجود نیامد.

یلدایتان به شیرینی هندوانه و به شادی خنده ی پسته باد.

یلدا مبارک!

 


نظرات شما عزیزان:

ali rafei
ساعت13:21---30 آذر 1391
برا من مهم نيست بميرم يا نه ،فقط هر اتفاقي ميخواد بيفته اين اباذر نابود بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, | 11 قبل از ظهر | نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi |
  • مطالب جالب
  • موج سوار